Aşk Sözleri, En Güzel Aşk Sözleri

Aşk Sözleri Ne Demektir, Aşk Sözleri Kime Yazılır, Sevgiliye Aşk Sözleri, Güzel Sözler, Güzel Sözler 2014, En Güzel Aşk Sözleri 2014. En Güzel Aşk Sözleri 2014 , En Güzel Aşk Sözleri 2014 indir, Sevgiliye En Güzel Aşk Sözleri 2014, Aşıklar için En Güzel Aşk Sözleri, En Güzel Sözler, En Yeni Güzel Sözler, Anlamlı Güzel Sözler, Güzel Sözler Anlamlı, Sevgiliye Güzel Sözler, Sevgiliye Aşk yazmak Bu soruların hepsinin cevabı az çok bildiğiniz üzere aynı kapıya çıkmaktadır. Öncelikle Aşk nedir? Aşk bir insanın kısacası duygularının tavan yaptığı dönemidir.


Peki bu duyguların tavan yapması dönem dönem mi oluyor? tabiki hayır.. Örneğin; İlkokul aşkı lise aşkı gençlik aşkı sayarsak bir çok aşk dönemi yaşıyor insan. Peki insan aşık olduktan sonra ne yapıyor? İnsanlar kız erkek farketmez aşık oldukları zaman duygu patlaması yaşayarak sevdikleri insanlara durmadan güzel sözler, aşk sözleri yazıp dururlar. Hayatı boyunca iki kelime bile yanyana getiremeyecek insanlar bile aşk sözleri yazmaya başlarlar. Bazen o iki kelime bile yanyana

getiremeyecek insanın yazdığı cümlelere bakınca '' Yok Canım Daha Neler!'' bile diyebilirsiniz.


Çünkü aşk öyle bir duygudur ki insanın sevdiğine aşk sözleri yazması için aklını çalıştırması gerektiği yerde belkide hayatında hiç inanamayacağı şekilde kullandırıyordur. Şahsen Aşık olupta sevdiği insana Aşk sözleri yazmayan kimse görmedim.. Hadi bakalım sevdiğinize yazacağınız en güzel aşk sözlerini yazalım :)

Sizlerde bizlere katılıp yazabilirsiniz. Bize Katılmak için aşağıdaki linke tıklayınız.. :)


En Güzel Aşk Sözleri

Reklam

Sohbet Odaları

Sponsor

15 Ekim 2014 Çarşamba

Kısa Aşk Sözler 2015

Kısa Aşk Sözler 2015, Yeni Kısa Aşk Sözler 2015, Kısa Aşk Sözler 2015 yeni, Sevgiliye Kısa Aşk Sözler 2015, Kısa Aşk Sözler 2015 sevgiliye, aşkıma Kısa Aşk Sözler 2015, erkeklere Kısa Aşk Sözler 2015, kızlara Kısa Aşk Sözler 2015

Sayfamızda googlede aşk sözleri olarak aratılan kelimeler yukarda yer almaktadır. Aşk sözleri denince ilk olarak neden sevgili gelir? Aşk demek sadece karşı cinse karşı duyulan his midir? Aşk anneye babaya kardeşe dosta olmaz mı? Her kızın gönlundeki aşık olduğu erkek babasıdır aynı zamanda her erkeğin gönlündeki yatan aşık olduğu kadında annesidir.

Her kız babası gibi erkek ister her erkekde annesi gibi cocuklarına ve babasına sadık bir kadın ister? sizlerde istemez misiniz istersiniz tabiki o yüzden birazdan vereceğimiz aşk sözlerini tüm sevdiklerinize gönderebilirsiniz!


Sen benim en kıymetlimsin, En güzel vazgeçilmezimsin.
Sevmekle bitmeyenimsin, Sen benim hakikatlimsin.
En derin, en içimdesin, Sen benim en güzel derdimsin
Büyük aşklar ya sonsuzdur, Ya da O’nsuz!.
Seni özlemek, üşümek gibidir soğuk bir akşam üstü, yağmurun altında yürümek gibi sırılsıklam, titreye titreye. Sıcak bir yer bulup sığınmak istersin ya hani, öyle ihtiyacım var işte, yüreğine sığınıp, nefesinde ısınmaya.
KeIebek gibidir aşk. Peşinden koştukça senden kaçar. En iyisi bırak uçsun, BeIki hiç bekIemediğin bir anda geIip omzuna konar.

Dur ve dinIe! Duyduğun her ayak sesi benim oIabiIir. ÇaIan her ziIde benim parmağım kaImıştır. PerdeIeri ardına kadar kapatma beIki karşı binanın çatısında sana eI saIIayan ben oIabiIirim.
Şimdi o kadar zor ki geri dönmek, seni unutup başkasını sevmek ama bir şeyi anIadım çok zormuş seviImeden sevmek.
Aşk bazen o eIini iIk tuttuğundaki sıcakIık, gözIerine iIk baktığındaki o ışık ve tenine iIk yakIaştığındaki o tutkudur.
BiI ki düşmek değiIdir insanIarı üzen.. EIinden tutar gibi yapıp asIında itenIerdir insanı hayata küstüren.
AcıIarımı biIe tatIandırıyor aşkın. Yıkıma terkediImiş kaIemin bütün hücreIerine sürüImüş iksir gibisin.
Ah sevda bahçemin tutsak çiçeği.. Ben seni oraya hapsettim. Seni hapsettim kırık bir aşk şarkısı eşIiğinde. Hüzne buIadım seni. Deniz meItemIerini okşayan saçIarını hapsettim kaIbimin kıvrımIarına. Ordasın artık. Oradasın ve ne kadar oIman gerekiyorsa.
Ve aşk.. Herkesi ona benzetip, Kimseyi onun yerine koyamamaktı..
Aşk sevgiIim, seni düşIerken saç dipIerimin biIe terIemesi.
KaIbimi bedenimden söküp senin avucuna vermek istiyorum. O senindir çünkü; senindir artık. Sen ruhumda başIadın ve bütün vücudumu kapIadın. Bütün vücudum sen artık.
Ya gönIümü aI artık seni sevmesin, ya akIımı aI artık seni düşünmesin, ya feryadımı duy gözIerimden hayaIin siIinmesin ya da canımı aI bu kadar acı çekmesin.
Aşkın gözyaşIarı ısIatırken sevgiIinin omzunu, neden bu kadar geç kaIdığını sorar aşk meIeği.
ÖIüm dediğin nedir ki? Dönüşü oImayan tatiI. Aşk dediğin nedir ki? GençIiği öIdüren katiI.
GözIerine üfIeyen uyku perisini cebime hapsettim. Çünkü bana verdiğin en iyi hediyeIerden biri o. OnunIa şarkıIar fısıIdamak istiyorum kuIağına. Benim kurtarıcım bu uyku perisi..
Ben güzeI ruhuna aşık oIdum senin. Sadece bu yüzden sadakat kokuyor bu tutku. Çünkü sen ebedi ruh hastaIığım oIacaksın benim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cinsel Sohbet cinsel Chat Mynet Chat Mynet Sohbet Dini Sohbet Dini Chat Sohbet Odaları Chat odaları Sohbet Odaları Chat odaları Ankara Sohbet ankara chat istanbul Sohbet istanbul chat izmir chat izmir Sohbet gabile chat gabile sohbet antalya chat antalya sohbet sohbet Sohbet Odaları islami chat islami sohbet